-
Klachtenprocedure
Bij Neomaatje vinden we het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en service. Heb je toch een klacht? Laat het ons weten – we doen ons best om samen tot een oplossing te komen.
E-mail: info@neomaatje.nl
Telefoon: 06-27 122 132
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren op jouw klacht.
Website: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Let op: je kunt pas een geschil indienen bij WebwinkelKeur nadat je jouw klacht eerst bij ons hebt gemeld.
Stap 1: Neem contact met ons op
Heb je een klacht over een product, een bestelling of onze dienstverlening? Neem dan eerst contact met ons op. Wij zullen je klacht zorgvuldig behandelen en zo snel mogelijk beantwoorden.E-mail: info@neomaatje.nl
Telefoon: 06-27 122 132
Wij streven ernaar om binnen 14 dagen inhoudelijk te reageren op jouw klacht.
Stap 2: Kom je er met ons niet uit?
Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan WebwinkelKeur. Neomaatje is aangesloten bij dit keurmerk, dat onafhankelijke bemiddeling aanbiedt.Website: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Let op: je kunt pas een geschil indienen bij WebwinkelKeur nadat je jouw klacht eerst bij ons hebt gemeld.